Sweet Honeymoon

החורף הגיע אבל מרגיש שאנחנו "תקועים" בשלב הסתיו. אף על פי שאני חובבת קיץ מושבעת, אני מודה שברגע שחזרתי מירח הדבש החלומי שלי שכלל טיול במקסיקו הקסומה וקינוח בפריז המדהימה , האווירה שבפריז עשתה לי חשק לקצת חורף.

הפוסט הזה מוקדש לירח הדבש שלי. ואראה בתמונות את הקיצוניות שבין הקיץ המפתה, לחורף חמים והנעים מעורר ההשראה.

מקווה שתאהבו :)

 מקסיקו:

מקסיקו היא גן עדן קריבי בה יכולים לטעום מכל מה שיש לאמריקה הלטינית להציע במדינה אחת. המון מוסיקה טובה, אוכל מצוין, פירמידות מאיה עתיקות, ג'ונגלים סבוכים עם צמחייה טרופית עבותה ובעיקר המון שמש מלטפת, חופים קריביים קסומים עם חול לבן מלווים בעצי קוקוס מהממים ביופיים וים טורקיז עוצר נשימה. נופים שללא ספק גורמים להחסרת פעימה.






מקסיקו סיטי זוהי עיר המהווה את מרכזה המסחרי, התעשייתי, החברתי והתרבותי של מקסיקו והיא העיר הגדולה והמאוכלסת ביותר במדינה ובכל צפון אמריקה. כך שאני משערת שניתן היה למצוא בה הכל, אבל מעבר לטיסת פנים ממקסיקו סיטי לקנקון כמעט ואף מטייל לא עוצר בה, כולם נוהרים אל עבר החופים והעיירות המצוירות...ובצדק. לכלל זה יש השלכות אופנתיות! אין סיכוי קלוש לשופינג! האופנה שם מסתכמת בשמלות חוף (לא יפות במיוחד), מכנסיים קצרות, גופיות וסטו! בערים היותר גדולות כמו cancun ניתן היה למצוא קניונים שבהם יש חנויות כגון זארה, פול אנד בר, מנגו לואי ויטון וכו' . אבל באנו ליהנות משקט טבעי ולהתפעל מנוף עוצר נשימה.   על כן בגדי הים מחליפים את הבגדים ותופסים מקום נכבד בשהותנו במקום היפה הזה.











Swimsuit: Vintage Shop King George Tel Aviv \ hat: local Mexican store









Swimsuit: Go Under \ hat: local Mexican store


פריז:

מהחום המשובב נפש נחתנו הישר בפריז, הבירה הצרפתית הרומנטית. העיר שמזוהה יותר מכל מקום אחר בעולם עם אופנה. היא ביתם של היכלי האופנה הוותיקים כמו כריסטיאן דיור, איב סאן לורן, שאנל ולואי ויטון, ומציעה מבחר משובח ורחב של בוטיקים, חנויות מעצבים ואזורי קניות. ו Quai de Valmy - הוא הרחוב האטרקטיבי ביותר במתחם לחובבי אופנה.

אני חייבת לציין שלא היינו מוכנים כלל לקור המקפיא, זו הייתה סיבה מעולה לערוך קניות בבירת האופנה העולמית!

העיר הזו משאירה טעם טוב בפה ועם כל כך טעם של עוד... אין לי ספק שנתראה שוב בקרוב.



















Pants: Castro \ panty hose and scarf: H & M \ shirt: Mango \ jacket: Pull & Bear


קריאה מהנה !

love
 liz

3 תגובות:

רשום תגובה \ Write a comment