The new trend - Stripes

שבוע שעבר התלבטתי מה אלבש לחתונתנו של חברי הטוב, ההתלבטות הייתה בין שמלת פסים לבין שמלה צהובה. רובן המכריע של ההמלצות הצביעו על השמלה הצהובה. אין ספק שהצבע ה"חי" הזה כל כך מאפיין אותי, ועייני נחנו זמן מה על שמלה צהובה ממגזין האלקטרוני של זארה. לצערי הרב מידותיי הקטנטנות לא נמצאו, והשמלה נמצאה רק במידה M. בצער רב הנחתי את חזיוני בלבישת השמלה המקסימה הזו והחלטתי בכל זאת ללבוש את השמלה המפוספסת. אני לא חובבת פסים גדולה, איכשהו זה עושה לי קונוטציה לפיג'מה. אבל השמלה הזו באופן פלא משכה לי את העין בשל משחק הפסים עליה לאורכה ולרוחבה. השילוב המעניין שנראה לי לשמלה היה שיבוצה של נעל עקב צהובה, מקווה שאהבתם :)






 



 



















ההדפסים המונחים על גופנו יוצרים אשליות אופטיות. פסים לרוחב יוצרים אשליה של רוחב ולכן נראה לעין שהם מרחיבים את גופינו, אותו הדבר הפוך, פסים לאורך מאריכים את הגוף אז לכל הקטנטנות שבנינו שפחדו ללבוש פסים עד כה, כעת יש לכן סיבה טובה! כאשר לובשים בגד מפוספס אשר "צמוד" על הגוף, הנטייה של הפסים הינה להתעוות ואז הן המראה נראה לא טוב בעליל ואף מדגיש קימורים שאולי היינו רוצים להצניע בגופינו. הדרך הכי טובה לאמץ את הטרנד הזה הוא בגזרות אלכסוניות. חולצה עם פסים אלכסוניים ו/או בגזרה שמדמה אלכסון תחמיא מאד כיוון שהאלכסונים המצטיירים על הגוף יוצרים אשליה של קימורים. השמלה שלי כאמור משלבת בין פסים אלכסוניים לבין פסים רוחביים, אני עדיין לא פסקתי את מחשבתי האחרונה אודותיה.. אתם מוזמנים לעזור לי :)



I'm wearing:

Dress: Fev21 \ Shoes: Josef


Hope you liked it
xoxo
liz