We LOVE Israel




לפני יומיים צויין כמדי שנה יום השואה, החורט בליבינו ובכל נים יהודי את מעשיי הזוועה והנתעבים של האנטישמים ביהודים בכל תולדות האנושות. אל לנו לשכוח שבמותם ציוו לנו את החיים וכי תפקידנו להמשיך לחיות כאן ולשמור על אדמתנו, על המורשת שלנו, על דתנו ובעיקר על אהבת החינם שאנו צריכים לרכוש אחד כלפי השניה. עלינו להיות מלוכדים! יחד לא ניתן לשבור אותנו אך בפילוג ניתן ועוד איך. האנטישמיות של 2013 הינה אנטישמיות במסווה של אנטי ציונות, כזו שמסרבת לתת תוקף לקיומה של מדינת ישראל ולהכרה בה.
יום העצמאות מסמל את זכאותנו לעצמאות, לריבונות, לתחושת השייכות והסולידריות בנינו ובין אחיינו, אני מבקשת בנימה אישית שאל נא נחמוד האחד בשניה, אל נא נקנא, או נזלזל. שנאהב, שנחייך, שנדע להעניק הרבה מעבר למה שאנו מצפים, שנדע לסלוח גם אם כאבנו, כעסנו, נעלבנו, חשוב שנדע כי ביחד יש לנו כח גדול לשנות ועלינו להתלכד, לפרגן האחד לשנייה ולא לנסות להתחרות במי שלא ראוי לכך.  דעותיי ומחשבותיי ובטח רגשותיי גועשים ובכל זאת החלטתי למתן את כתיבתי גם אם הבלוג הינו אישי, ולהציג רק את הדברים ה-אה פוליטים שמא יתפרשו חלילה בצורה שגויה. יום העצמאות בפתחו, על המנגלים אין צורך לדבר אך על אופנה כן :)
כמיטב המסורת בחג העצמאות נלבש כחול-לבן כאות הזדהות עם דגלה של מדינתנו האהובה. החלטתי ללבוש בגדים תוצרת ישראל כי מה שנעשה בארץ גם אם לא תמיד נעשה בדיוק לטעמו השונה של הישראלי המצוי לבטח נעשה באהבה גמורה :)
ארץ ישראל הקטנה והאהובה שלנו..
כי אין לנו ארץ אחרת!




 






 














 



 





I'm wearing:

Shirt: Golf \ Skirt: Castro



Everything

***Made in Israel***

xoxo
liz




4 תגובות:

  1. eמילים כדורבנות יקירה! כל הכבוד!!
    מתה על התסרוקת שלך!!!
    והתמונות מקסימות :-)
    נשיקות,
    ורד.

    השבמחק
  2. תודה מתוקה :)
    מתי עושות פוסט משותף.
    ;)

    השבמחק
  3. איזה פוסט מקסים!!
    אהבתי את הצמות!

    מיטל
    Très Jolie blog
    Bloglovin
    Facebook page

    השבמחק

רשום תגובה \ Write a comment