Work outfit


נשלחו אליי מספר אימיילים בשאלה שחזרה על עצמה: "מה לובשים לעבודה?"
אז ראשית תלוי באיזו עבודה עובדים, כאמור בעברי כשעבדתי במשרד עורכי דין, בתור משפטנית כפי שציינתי, קוד הלבוש ברור מאד, בייחוד אם היום עובר רובו ככולו בבית המשפט. אך אם לא, ניתן לוותר על צמד הצבעים השחור-לבן אך עדיין ללבוש אאוטפיט שיראה מכובד ואלגנטי. (בטרום ההתמחות שלי אף ביקשו ממני להוריד פירסינג באוזן! כמובן שסירבתי חחח)
אז לכל מי שלא עובד בעבודה שקוד הלבוש בה ברור אך בכל זאת רוצים להגיע למשרד יפים אך לא מתאמצים מעבר למה שבאמת צריך להראות בלוק יומיומי, הבאתי את הפוסט הבא.
שילבתי מכנס בגובה הקרסול בצבע ניוד ואליו הוספתי גופיית שיפון בצבע כחול "נייבי" שמחולקת בצורת "מעטפה" (הפפיון  תוספת שלי), לכאורה לוק חמוד ומספיק ביותר. וכמו שאני תמיד אומרת פריט אחד יכול לעשות הבדל עצום. זה יכול להיות נעליים, תיק, מטפחת, תכשיט מסיבי ובולט. פה החלטתי לתת דגש עבור נעליי עקב שאוטומטית שדרגו את המראה שלו. היה והיינו לובשים את אותו האאוטפיט עם סנדל שטוח, או אפילו נעל אצבע המראה היה דיי שטחי, משעמם ואף לא הולם. נעלי העקב הרימו את הלוק ונתנו לו מראה אלגנטי שלא מבייש אף עבודה. הוספתי לו תיק קלאץ' בצבע כסף והנה לכם אאוטפיט לעבודה, לא מוגזם, ולא מרושל. בדיוק כמו שצריך להראות במשרד :)
שיהיה לכולנו המשך יום מקסים :)











5 תגובות:

  1. Amazing!

    Www.deluxefashionista.com

    השבמחק
  2. יופי של לוק לעבודה ולסתם פגישה עם חברות...
    בדיוק הטעם שלי -:) אהבתי!
    Ferisafashion.blogspot.com

    השבמחק

רשום תגובה \ Write a comment