Shorts - how to wear it right?

היי חברים התגעגעתי מלאןןןןןןןןןןן
לא כתבתי והעלתי פוסט המון זמן ולשמחתי זה קורה בשל דברים טובים שמתרחשים בחיי ברמה המקצועית, כך שהשעות המועטות שנשארו לי מהיממה בחודשיים האחרונים הוקדשו לאגירת כוחות ושינה :)
אך הבאתי לפניכם פוסט מלא געגועים...
תהנו :)

לא מעט יוצא לי לראות ברחובותינו בנות שלובשות מכנסיים אשר לא מותאמים למבנה הגוף שלהן. מכנסיים קצרים פשוט לא מתאימים לכל אחת. אכן, הם יכולים ליצור אשליה של רגליים יותר ארוכות ולהחמיא לבחורות נמוכות, במיוחד אם הגזרה שלהם גבוהה. החום של ארצנו אכן משדר ומשליך גם על בחירת לבושנו בבוקר ואין ספק כי כל רצוננו ללבוש מינימום בד שלא יגרום לנו להזיע יתר על מידה, אך היי חברות... מינון ופרופורציות היא התשובה הנכונה לכל אאוטפיט מנצח! מכנסיים קצרים לא חייבים להיראות פרובוקטיביים או וולגריים. עם קצת מודעות עצמית ותכנון מראש, הם אפילו יכולים להיראות אלגנטיים. אם תלבשי מכנסון קצר (קצר מדיי זה הכי לא שיק לטעמי), על מינוני החשיפה של שאר האיברים להיות יותר צנועים. מכנס קצר יכול להשתלב יפה עם חולצת שיפון ארוכה, או גופייה רחבה, מכנסון וגופיה צמודה בעלת מחשוף נדיר זה BIG NO NOֱ


ודבר אחרון – האורך כן קובע. אם המכנסיים לא מכסים את הישבנים, פשוט לא קונים. זהו, עכשיו אפשר להתחיל.



















I'm wearing:
Pants: Castro \ shirt: Mango \ Shoes: Zara

xoxo
liz

9 תגובות:

  1. looking cute you have very lovely hairs

    השבמחק
  2. אלופה!! איזה כייף שחזרת! שמחה לשמוע שדברים טובים מתרחשים.. וכרהגלך הדגמה מושלמת לאיך לובשים מכנסיים קצרים!! מדהימה כרגיל!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!!!! מילים מחממות ממך כרגיל :)

      מחק
  3. Amazing look!!!
    Would you liker to follow each other?

    השבמחק
  4. You look fabulous! Love the outfit :)
    New post on my blog!
    Kiss

    השבמחק

רשום תגובה \ Write a comment